Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kategorier

Ofte stillede spørgsmål

Hvilke leveringstyper kan jeg vælge imellem?

Der findes følgende leveringstyper for varer købt på Coop.dk:

Levering til Postnords pakkebokse eller posthuse
Levering på din adresse
Levering til butik
Overdrages ved din kantsten
Aflæsning ved kantsten

Bemærk, at ikke alle leveringstyper er tilgængelige på alle varer. De mulige leveringstyper fremgår på den enkelte vare.

Der findes følgende leveringstyper for varer købt på Coop.dk: 

Levering til Postnords pakkebokse eller posthuse

Levering på din adresse: Levering mod kvittering på en selvvalgt adresse. Disse varer leveres oftest af Postnord. 

Levering til butik: Afhentning i en af Coops medlemsbutikker (SuperBrugsen/Kvickly og Dagli'Brugsen) efter eget valg. Bemærk: For at du kan få dine varer udleveret, skal du fremvise pas, kørekort eller sundhedskort, samt kvittere for udlevering ved at underskrive en udleveringsblanket. Hvis du selv er forhindret i at afhente dine varer, kan du få en anden til at gøre det for dig. Det kræver, at du skriver under på en engangsfuldmagt, som medbringes ved afhentning. 

Overdrages ved din kantsten: Levering mod kvittering på en selvvalgt adresse af større varer. Varer med denne leveringstype kan ikke afhentes i en af Coops medlemsbutikker (SuperBrugsen/Kvickly og Dagli'Brugsen). 

Aflæsning ved kantsten: Denne leveringstype gælder for særligt uhåndterbare varer, såsom drivhuse, der kan læsses af ved din kantsten, uden at du behøver at være hjemme for at kvittere. Aflæsning ved kantsten foretages i hele landet, bortset fra ikke-brofaste øer, Færøerne og Grønland. Det er udelukkende chaufførens beslutning, hvor aflæsningen skal foregå. Som regel foretages aflæsning ved nærmeste faste vej, da aflæsning foregår med palleløfter og denne synker i, hvis underlaget er blødt eller er belagt med fx perlesten. Det er desuden vigtigt, at der er god plads, da vi kommer med store lastbiler. 

Bemærk, at ikke alle leveringstyper er tilgængelige på alle varer. De mulige leveringstyper fremgår på den enkelte vare.

Har du brug for mere hjælp? Tryk HER for at skrive til os.
Vis side
Kan jeg bytte en vare til et andet produkt?

Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare til en anden vare.
Du kan altid fortryde dit køb indenfor returretten og få pengene retur for varen, så længe varen er ubrugt og i nogenlunde samme stand, som da du modtog den. Derefter kan du i stedet bestille den vare du hellere vil have.

Vi ombytter naturligvis din vare, hvis du har modtaget en anden vare, end den du har bestilt - eller hvis varen er fejlbehæftet. For at få ombyttet din vare uden at skulle betale fragt, beder vi dig udfylde vores retur- og reklamationsformular.

Du finder vores retur- og reklamationsformular HER.
Vis side
Får jeg bonus, når jeg handler på Coop.dk?

Når du handler på Coop.dk har du mulighed for at logge ind som medlem med dit Coop medlemsnummer og din personlige adgangskode og så vil du automatisk få tilskrevet bonus for dine køb.

1% bonus på udvalgte varemærker
Du får som medlem af Coop 1% bonus på udvalgte varemærker, når du har handlet for mere end 500 kr. om måneden i Coop.

Følgende varemærker giver 1% bonus
Änglamark, 365økologi, 365minirisk, Coop*, Xtra, Smag Forskellen, Irmas, Irmas Hverdag, Thise, Thise & Ko, Friends, Jackpot og Cottonfield.

*Coop varemærket gælder fødevarer, dog ikke varemærket Cooperativet.

Du kan læse mere om medlemsskab og medlemsbonus her.

Har du brug for mere hjælp? Tryk HER for at skrive til os.
Vis side

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Vores kundeservicemedarbejdere er klar til at hjælpe dig.