Tilbage til Coop.dk
Kundeservice Help Center startside
Kontakt
Kurv
Kundeservice Help Center startside
Kurv
Kontakt
Menu
    1. Kundeservice
    2. Returnering & Reklamation
    3. Returnering af fejlbehæftede varer

    Kategorier

      Returnering af fejlbehæftede varer

      • Jeg har købt en vare på Coop.dk Shopping, der er i stykker - hvad skal jeg gøre?
      • Kan jeg købe reservedele til en vare, jeg har købt på Coop.dk Shopping?
      • Hvordan opretter jeg en reklamation?
      • Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan logge ind på retur- og reklamationsformularen?
      • Hvad gør jeg, hvis en del af min vare er gået i stykker?
      • Hvordan sender jeg en vare retur, som er gået i stykker?
      • Hvad gør jeg, hvis ikke jeg har den originale emballage?
      • Skal jeg betale returfragt, hvis min vare er gået i stykker?
      Hjælp 1

      Coop Danmark A/S

      Roskildevej 65, 2620 Albertslund

      CVR-nr. 26259495

      kundeservice@coop.dk